10 Kasım 2016 Perşembe

CANIM KIZIM



CANIM KIZIM...
Sen doğduğunda büyük bir sevinc yasattin bize.
Hep bir kizim olsun istemistim nedense?
Tanriya hep sükrettim seni bana verdi diye.

Biliyormusun saçlarını uzatmak renkli tokalar takmak,
etekler elbiseler giydirmek isterdim sana,
bir gün gelip büyüyecegin ,öyle uzaktı ki bana,
oysa nasilda cabuk gecti seneler ,dönüp baktığım da arkama.
Saçlarin uzadı uzamasına da,
ya boyun nasıl da gecti boyumu..

Büyüdükce seni koruma arzumda arttı biliyormusun?
Seni herkeslerden sakınmak için kanatlarım olsun istedim bilmem neden?
ilk sırrını bana acmanı. Sevinclerini ve üzüntülerini paylasmayı,
seninle dost ve arkadas olmayi istedim hep
bilmem arkadasin olabildim mi?

Sana kızdıgımdada sevgi vardı gözlerimde bunu hissedebildin mi?
Seni korumak isterken sıkmak değildi amacım
acaba beni anlayabildin mi?
Dürüst olmani istedim hep yalansız ve riyasız
bilmiyorum başarabildim mi?

Benim bildigim tek bir şey var
belki yıllar sonra etrafını cocukların sardı
ama benim kızım hep gözümde kücücük kaldı.
Seni yine sevecegim çıkarsız , beklentisiz her annenin coçuğunu sevdigi gibi.
Üzüntülerini ben almak istiyecegim düsünmeden kendimi,
sevinclerin sevincim olacak ilk günkü gibi.
Gülüşlerin mutluluğum,
gözlerindeki bir damla bende bir nehir sanki.
Kisacaıi seni sevmeye devam edeceğim
BİLMEM BENi ANLAYABILDIN MI?
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinizden ne gelirse ....