4 Şubat 2014 Salı

TANITIM YAZIM


Merhaba Kıymetli İzleyenlerim,Blogcanlarım,Değerli Arkadaşlarım!!!
Ben Tülin ATEŞAL ,Çalışan,pişiren,ören bir anneyim hiç durmadan!!!
22, 17 ve 6 yaşlarında 3 çocuk annesiyim...TATESAL adımın baş harfi ile soyadımın birleşimidir.Özel bir manası yok...
2007 den bu tarafa bloguma emek veriyorum...Harkulade arkadaşlar edindim,Türkiyenin dört bir yanından ve dünyadan...
Mükemmel dostluklar kurdum....Sanal arkadaşlıklar menfaatten uzak,olduğu gibi,içten ve samimi...Hediyeleştik,buluştuk sıkıntılı günlerimizde birbirimize destek olduk,sevinçlerimizi paylaştık...Biz kocaman bir aile olduk...
Hergün merakla arar olduk birbirimizi ,bazan ufacık bir yorum mutlu etti bizleri bazan da minicik bir hediye paketi...Yüreklerimizi birleştirdik etkinlikler düzenledik,paylaştık....Ve paylaştıkça da çoğaldık...
İlk önce 2007 nin Kasımında aramıza katılan oğlum Kerem için açmıştım bu blogu onun ailemize verdiği mutluluğu paylaşmak adına...2 büyük ablası var Keremin (22 ve 17 yaşlarında) onların hayata kattıklarını da eklemek istedim...Sonra istedim ki kızlarıma tarif defteri olsun blogum...Evlenip yuva kurduklarında tarif defteri değil de annelerinin blogundan faydalansınlar, hem tarifi okusunlar hemde o günkü paylaştığım anıyı...Hatıra defteri ile yemek tarif defteri arasında birşey olsun...Ki öyle de oldu,çocuğum kadar emek verdiğim blogum dostlarıma,akrabalarıma,arkadaşlarıma rehber oldu,çok mutlu etti beni aldığım yorumlar...Talepleri oldu izleyenlerimin,özel açıklama beklediler...Tek tek cevap verdim,sıkılmadan zevkle...Hiç tanımadığım bloğu olmayan izleyicilerim oldu tüm özel günlerimde arayan,hatır soran...Ve hiç beklemediğim bir anda başka bir ilde beni tanıyıp yanıma gelerek siz şu blogun yazarı değil misiniz diyen , eşimi ve çocuklarımı hayretler içerisinde bırakan...Bunlar mutluluk veriyor tabiii,şevkle yazma isteği doğuruyor...Paylaştıkça azalan sıkıntılarım ve paylaştıkça çoğalan mutluluğum oldu bloğum ve takipçilerim....
Tatesal  Ana blogum
Veee
farklı konularda ayırdığım diğer bloglarım...
Birde Wordpress var yedekleme amaçlı...
Blogcudan başlayarak geldiğim noktadan çok memnunum.
Hepinizi çok seviyor,sağlık huzur ve başarı dolu güzel günler diliyorum.... 

*Bu tanıtım yazısını "EN İYİ BLOG " yarışmasını düzenleyen blogdeposu için hazırladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinizden ne gelirse ....